@misc{Migdał-Najman_Kamila_Zastosowanie_2010, author={Migdał-Najman, Kamila}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 107, s. 305-315}, language={pol}, abstract={Analiza koszykowa jest metodą identyfikacji kombinacji produktów nabywanych razem. Pozwala na wykrywanie powtarzających się, ukrytych powiązań w postaci prostych reguł asocjacyjnych. Jest podstawowym narzędziem analitycznym stosowanym w marketingu detalicznym pomocnym w podejmowaniu wiciu decyzji biznesowych. W artykule zaprezentowano możliwości samouczącej się sieci neuronowej typu SOM w poszukiwaniu wzorców zakupowych klientów i podjęto nad nimi dyskusję. Na szczególną uwagę zasługuje również metoda wizualizacji decyzji zakupowych.}, title={Zastosowanie samouczącej się sieci neuronowej typu SOM w analizie koszykowej}, type={artykuł}, }