@misc{Banaś_Joanna_Ocena_2010, author={Banaś, Joanna and Machowska-Szewczyk, Małgorzata}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 107, s. 239-246}, language={pol}, abstract={W artykule podjęto próbę oceny popularności rynku aukcji i sklepów internetowych wśród studentów szczecińskich uczelni za pomocą metody zbiorów przybliżonych. Badanie przeprowadzono na podstawie ankiet wypełnionych przez 465 studentów w 2008 r. Ujęcie wyników przeprowadzonych ankiet w postaci systemu decyzyjnego umożliwia "odkrywanie wiedzy" na temat prawidłowości zachowań studentów kupujących przez Internet. Wykorzystanie metody zbiorów przybliżonych do oceny handlu internetowego stanowi oryginalne zastosowanie znanej metody do charakterystyki dynamicznie rozwijającego się rynku aukcji i sklepów internetowych.}, title={Ocena popularności rynku aukcji i sklepów internetowych metodą zbiorów przybliżonych}, type={artykuł}, }