@misc{Kuźmińska-Haberla_Aleksandra_Marketing_2023, author={Kuźmińska-Haberla, Aleksandra}, contributor={Michalczyk, Wawrzyniec. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.38.1.06}, year={2023}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Cytuj jako: Kuźmińska-Haberla, A. (2023). Marketing projektów kryptowalutowych. W: W. Michalczyk (red.), Ku kryptofinansom? Poszukiwanie miejsca kryptowalut we współczesnych finansach międzynarodowych (s. 139-161). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, language={pol}, abstract={Odpowiednio zaplanowane działania marketingowe oraz dobrze dobrane narzędzia są w dzisiejszych czasach niezbędnym elementem powodzenia bardzo wielu projektów, również kryptowalutowych. Celem rozdziału jest przedstawienie specyfiki marketingu w branży kryptowalut oraz wskazanie na ograniczenia prawne z nimi związane. Narzędzia wykorzystywane w promocji walut wirtualnych i projektów kryptowalutowych są podobne do tych stosowanych w przypadku innych produktów i usług. Specyficznym elementem działań marketingowych projektów ICO jest tzw. biała księga, ale istotne są również działania w mediach społecznościowych czy promowanie projektu na platformach listingowych.}, title={Marketing projektów kryptowalutowych}, type={rozdział}, keywords={marketing kryptowalutowy, narzędzia marketingowe, projekty kryptowalutowe, cryptocurrency marketing, marketing tools, cryptocurrency projects}, }