@misc{Targowicz_Marta_System_2010, author={Targowicz, Marta}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 123, s. 530-537}, language={pol}, abstract={System planowania i kontroli kosztów promocji wymaga określenia natury i tożsamości kosztów promocji, które można klasyfikować w zależności od interpretacji samego pojęcia promocji. Często określane są one jako koszty reklamy, reprezentacji, części działań marketingowych. Niezależnie od powyższego ujęcia - zdaniem autorki referatu - całkowite koszty promocji to koszty złożonego procesu, obejmującego: przeprowadzenie badań rynkowych, opracowanie strategii promocyjnej i etap właściwy - realizację projektów z użyciem różnych środków promocji.}, title={System planowania, kontroli oraz raportowania kosztów promocji}, type={artykuł}, keywords={koszty promocji, koszty uznaniowe, elastyczne budżetowanie, koszty działań, nośniki kosztów}, }