@misc{Nawrocka_Dominika_Obsługa_2022, author={Nawrocka, Dominika}, contributor={Brach, Jarosław. Redakcja and Dziaduch, Izabela. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2022.23.7.5}, year={2022}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2022, s. 71-84}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest ocena przedtransakcyjnych, transakcyjnych i potransakcyjnych elementów logistycznej obsługi klienta Kolei Dolnośląskich w opinii klientów. Analizie poddano kluczowe elementy obsługi klienta. W pracy omówiono kolejno teorię związaną z obsługą klienta, czym ona jest i co się na nią składa, charakterystykę transportu kolejowego, aby przybliżyć owe zagadnienie, oraz historię i charakterystykę firmy. Zostało również omówione badanie, które przeprowadzono metodą ankietową. Wyniki ankiety pozwoliły na wyłonienie mocnych i słabych stron logistycznej obsługi klienta przewoźnika.}, title={Obsługa klienta na podstawie Kolei Dolnośląskich}, type={rozdział}, keywords={logistyczna obsługa klienta, kolej, ocena, transport, ankieta, logistic customer service, rail, rating, questionnaire}, }