@misc{Woźniak_Monika_Analiza_2010, author={Woźniak, Monika}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 119, s. 343-351}, language={pol}, abstract={Niniejszy artykuł stanowi propozycję zastosowania najnowszych osiągnięć technologii informatycznej w zakresie analityki stron internetowych na potrzeby biznesu. Autorka czyni to poprzez wytypowanie czterech podstawowych kategorii stron internetowych, by zająć się zwłaszcza dwiema najbardziej popularnymi wśród polskich podmiotów gospodarczych, jakimi są handel i generacja prowadzenia. Dla tych kategorii wyselekcjonowano te spośród kluczowych mierników analizy, które umożliwią zebranie istotnych informacji biznesowych, dając firmom pełen obraz interakcji klientów z ich firmowymi serwisami internetowymi. W konsekwencji dla zainteresowanych organizacji gospodarczych będą to wskazówki możliwości i sposobów efektywnego wpływania na podniesienie satysfakcji klientów, a co za tym idzie na zwiększenie konkurencyjności i dochodowości firmy.}, title={Analiza stron internetowych kategorii handel i generacja prowadzenia}, type={artykuł}, keywords={mierniki analizy, typ strony internetowej, kategorie}, }