@misc{Idzikowski_Wojciech_Zarządzanie_2010, author={Idzikowski, Wojciech and Sobińska, Małgorzata}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 119, s. 141-150}, language={pol}, abstract={Artykuł dotyczy zarządzania poziomem usług w przedsięwzięciach outsourcingowych z zakresu IT. Omówiono w nim następujące zagadnienia: analizę potrzeb klientów, tworzenie umów SLA jako kluczowego elementu każdej umowy outsourcingowej, zasady określania metryk dla SLA dotyczących usług informatycznych oraz monitorowanie współpracy z dostawcą w kontekście zarządzania jakością usług. Najważniejsze wnioski z podjętych rozważań stanowią podsumowanie referatu.}, title={Zarządzanie poziomem usług w przedsięwzięciach outsourcingowych z zakresu IT}, type={artykuł}, keywords={outsourcing IT, umowy SLA, metryki SLA}, }