@misc{Frąckiewicz_Ewa_Zastosowanie_2010, author={Frąckiewicz, Ewa}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 119, s. 113-121}, language={pol}, abstract={Otoczenie współczesnych przedsiębiorstw wymaga posiadania przez nie wyjątkowych umiejętności dostosowania się do dynamicznych zmian. Jednym z ich źródeł jest ekspansja technologii mobilnych zarówno w firmach, jak i w życiu codziennym nabywców. Powszechnie podkreśla się korzyści, jakie dzięki nim osiągają użytkownicy, w postaci zwiększenia wygody i komfortu po stronie nabywców, szybkości oraz usprawnienia działań po stronie firm. Jednak ich skala nie ma uniwersalnego charakteru, na co wpływa wiele czynników występujących po stronie zarówno oferenta, jak i odbiorcy, a także wynikających ze stopnia rozwoju samego rynku. W artykule przedstawiono część wyników szerszych badań empirycznych na temat informatyzacji marketingu na rynku sieciowych powiązań.}, title={Zastosowanie telefonii mobilnej w zarządzaniu relacjami z dostawcami i klientami w świetle badań empirycznych}, type={artykuł}, keywords={telefonia mobilna, zarządzanie firmą, kształtowanie relacji}, }