@misc{Stelmaszczyk_Monika_Zaufanie_2010, author={Stelmaszczyk, Monika}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 102, s. 260-265}, language={pol}, abstract={Zaufanie oceniane przez pryzmat procesu zarządzania przedsiębiorstwem postrzegać należy w kategoriach jednego z cennych źródeł przewagi konkurencyjnej. Ułatwia ono chociażby uzyskanie dostępu do zasobów dzięki posiadanym kontaktom oraz trafniejsze ich wykorzystanie. Bez zaufania ciężko jest zachęcić pracowników do bardziej efektywnej pracy, o wiele trudniej jest zarządzać przedsiębiorstwem, jeżeli nic ufa się swoim podwładnym i samemu nie wzbudza się zaufania. Menedżerowie zarządzający przedsiębiorstwami powinni przywiązywać coraz większą wagę do działań mających na celu generowanie zaufania, ponieważ taka postawa ukoronowana zostanie zwiększoną wydajnością pracy całej organizacji.}, title={Zaufanie istotnym elementem w zarządzaniu przedsiębiorstwem}, type={artykuł}, }