@misc{Wołczek_Przemysław_Społeczna_2010, author={Wołczek, Przemysław}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 100, s. 133-145}, language={pol}, abstract={W artykule zaprezentowano strategiczne podejście do kwestii społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest to podejście, które charakteryzuje się połączeniem strategii CSR ze strategią biznesową danego podmiotu. Takie połączenie ma w konsekwencji przynieść obopólną korzyść - zarówno firmie, jak i jej interesariuszom. Strategiczne ujęcie społecznej odpowiedzialności prezentowane przykładowo przez Danone Polska, GK Lotos, GK PGNiG i Polpharmę może stanowić dobry przykład dla tych przedsiębiorstw, które chcą prowadzić działalność zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.}, title={Społeczna odpowiedzialność biznesu w ujęciu strategicznym}, type={artykuł}, keywords={społeczna odpowiedzialność biznesu, ujęcie strategiczne społecznej odpowiedzialności, zrównoważony rozwój}, }