@misc{Wiktorowska-Jasik_Anna_Znaczenie_2010, author={Wiktorowska-Jasik, Anna}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 89-95}, language={pol}, abstract={Głównym założeniem przedstawionej w artykule koncepcji zarządzania logistycznego jest optymalne wykorzystanie potencjału przedsiębiorstwa. Osiąga się to przez odpowiednie połączenie sfery zaopatrzenia i sfery dystrybucji w jeden sprawny, efektywny system. W gospodarce rynkowej firmy są zmuszone do rozszerzania swojego spojrzenia na zachodzące w nich procesy logistyczne, gdyż ich koordynacja umożliwia osiągnięcie znacznych korzyści, szczególnie z punktu widzenia oszczędności. W niniejszym opracowaniu wskazano, iż decyzje w przedsiębiorstwie w odniesieniu do określania poziomu logistycznej obsługi klienta i dobom mierników są podejmowane w oparciu o wyniki badań marketingowych.}, title={Znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu logistycznym przedsiębiorstw sektora TSL}, type={artykuł}, keywords={zarządzanie logistyczne, usługi logistyczne, rynek usług TSL, logistyczna obsługa klienta, łańcuch dostaw}, }