@misc{Mazurek_Grzegorz_Pomiar_2010, author={Mazurek, Grzegorz and Mącik, Radosław}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 223-233}, language={pol}, abstract={Podstawowym narzędziem działań marketingowych w Internecie jest witryna internetowa. Jej obecność w sieci jest niezbędna, jednak wielorakość zastosowań serwisów internetowych generuje wyzwania związane z oceną faktycznej ich przydatności dla klienta oraz ze stopniem osiągnięcia przez nią określonych celów marketingowych. Niniejszy referat przedstawia wieloaspektowe spojrzenie na metody i sposoby pomiaru skuteczności i efektywności witryny internetowej, a także na kwestię oceny jakości serwisu internetowego za pomocą takich analiz, jak WAES, cValuate, S-E-QUAL czy eyeiracking i dicktracking.}, title={Pomiar skuteczności i efektywności serwisów internetowych}, type={artykuł}, keywords={serwis internetowy, skuteczność, efektywność, pomiar, wskaźniki metody}, }