@misc{Łapczyński_Mariusz_Wartości_2010, author={Łapczyński, Mariusz}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 179-188}, language={pol}, abstract={Celem niniejszego artykułu jest próba modelowania preferencji konsumentów na rynku samochodów osobowych za pomocą reguł asocjacyjnych - bezwzorcowego narzędzia analitycznego data mining. Przykład analizy dotyczył związków między wartościami, jakimi kierują się w życiu potencjalni nabywcy samochodów (skala LOV), a preferowanymi przez nich atrybutami pojazdów (skala BSA).}, title={Wartości a preferencje na rynku motoryzacyjnym : analiza danych ankietowych za pomocą reguł asocjacyjnych}, type={artykuł}, keywords={reguły asocjacyjne, analiza danych ankietowych, wartości i preferencje}, }