@misc{Kłeczek_Ryszard_Aspekty_2010, author={Kłeczek, Ryszard}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 167-178}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest określenie zakresu występowania wybranych elementów metodologicznych w projektach badań marketingowych w Polsce. Metoda badania polegała na sprawdzeniu obecności wybranych kategorii metodologicznych (elementów projektów badawczych i typów pytań badawczych) w 100 artykułach przedstawiających badania empiryczne w marketingu. Uzyskane wyniki to: (1) brak wielu standardowych elementów metodologicznych w polskich projektach badawczych oraz (2) dominacja badań opisowych w polskich badaniach empirycznych w marketingu.Celem artykułu jest określenie zakresu występowania wybranych elementów metodologicznych w projektach badań marketingowych w Polsce. Metoda badania polegała na sprawdzeniu obecności wybranych kategorii metodologicznych (elementów projektów badawczych i typów pytań badawczych) w 100 artykułach przedstawiających badania empiryczne w marketingu. Uzyskane wyniki to: (1) brak wielu standardowych elementów metodologicznych w polskich projektach badawczych oraz (2) dominacja badań opisowych w polskich badaniach empirycznych w marketingu.}, title={Aspekty metodologiczne projektów badawczych w marketingu}, type={artykuł}, keywords={projekty badawcze, metodologia, marketing}, }