@misc{Białowąs_Sylwester_Determinanty_2010, author={Białowąs, Sylwester}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 147-156}, language={pol}, abstract={Jednym z wytłumaczeń ograniczonej racjonalności działań konsumentów jest heurystyka zakotwiczenia. Opracowanie w części teoretycznej pokrótce omawia to zagadnienie, w części empirycznej natomiast poddaje je weryfikacji w procesie badania marketingowego. Na podstawie uzyskanych wyników dokonano pomiaru siły oddziaływania tej heurystyki, potwierdzono także, że oddziaływanie heurystyki zakotwiczenia nie jest stałe i można wyróżnić segmenty o różnej podatności.}, title={Determinanty podatności na heurystykę zakotwiczenia, czyli co powinniśmy wiedzieć o konsumentach, aby lepiej konstruować narzędzia pomiarowe}, type={artykuł}, keywords={zachowania konsumenta, racjonalność, heurystyka zakotwiczona, ekonomia behawioralna}, }