@misc{Chlipała_Paweł_Antropologia_2010, author={Chlipała, Paweł}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 127-136}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest zaprezentowanie koncepcji antropologii marketingowej, jej potencjału i możliwości wykorzystania w zakresie pogłębiania wiedzy o marketingu. Antropologia marketingowa oznacza zastosowanie podejścia antropologicznego w poznawaniu marketingu. Poznanie owo dotyczy zgłębiania dziedziny marketingowej będącej przedmiotem dociekań naukowych, dydaktyki oraz sfery gospodarowania. Antropologia marketingowa może wiele wnieść do zdefiniowania przedmiotu marketingu i jego tożsamości. Warto podkreślić rolę podejścia antropologicznego w badaniu paradygmatów marketingowych oraz nowych koncepcji marketingu, takich jak marketing relacyjny lub marketing wartości.}, title={Antropologia marketingowa : przyczynek do przedmiotu i metodyki badań}, type={artykuł}, keywords={marketing, badania antropologiczne, badania etnograficzne, podejście interpretatywne, antropologia marketingowa}, }