@misc{Kowalski_Paweł_Analiza_2010, author={Kowalski, Paweł}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 115-125}, language={pol}, abstract={Celem niniejszego artykułu jest opis i analiza oferty markowych produktów badawczych (branded research products) oferowanych menedżerom przedsiębiorstw przez międzynarodowe firmy badawcze działające na polskim rynku badań marketingowych. Zaprezentowana analiza zostanie przeprowadzona na dwóch poziomach - poziomie zakresu usług badawczych, czyli branded products, oraz na poziomie zintegrowanych rozwiązań badawczych, w skład których wchodzą produkty badawcze mające własne, zastrzeżone nazwy handlowe. Do analizy wybrano produkty badawcze firm MillwardBrown, GfK Polonia oraz TNS.}, title={Analiza markowych produktów badawczych międzynarodowych firm badań marketingowych w Polsce}, type={artykuł}, keywords={metodologie badań marketingowych, produkty badawcze, rynek badań marketingowych w Polsce}, }