@misc{Bartosik-Purgat_Małgorzata_Kulturowe_2010, author={Bartosik-Purgat, Małgorzata}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 106-114}, language={pol}, abstract={Różnice kulturowe wpływają na konieczność adaptacji strategii przedsiębiorstw międzynarodowych. Znajduje to odzwierciedlenie szczególnie w przypadku działalności marketingowej, w tym także badawczej. Wśród czynników kulturowych warunkujących dobór odpowiednich respondentów, metod badawczych czy konstrukcji instrumentów na rynkach zagranicznych wyróżnia się między innymi: zwyczaje konsumpcyjne, wartości, religię, poziom edukacji, język czy nastawienie respondentów.}, title={Kulturowe uwarunkowania badań marketingowych na rynkach zagranicznych}, type={artykuł}, keywords={kultura narodowa, badania marketingowe, rynki zagraniczne}, }