@misc{Oczachowski_Dariusz_Interdyscyplinarność_2010, author={Oczachowski, Dariusz}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 62-72}, language={pol}, abstract={Marketing niemal od początku był rozwijany jako nauka interdyscyplinarna. Jednak sam termin "interdyscyplinarność" może być różnie rozumiany, od czego zależy teoria i praktyka badawcza marketingu. Autor artykułu, przedstawiając skrótowo istotę interdyscyplinarności w nauce i status marketingu w strukturze nauk, próbuje się odnieść do kwestii właściwej interpretacji interdyscyplinarności marketingu - takiej, która zapewniałaby mu największą korzyść poprzez ukształtowanie właściwej kultury badawczej (badania marketingowe).}, title={Interdyscyplinarność marketingu i wynikające z niej dla badań marketingowych}, type={artykuł}, keywords={marketing, nauka interdyscyplinarna, struktura nauki, badania marketingowe}, }