@misc{Kreft_Jan_Dostęp_2010, author={Kreft, Jan}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 113, s. 487-497}, language={pol}, abstract={Korzystanie z nowych mediów ułatwia partycypację w gospodarce opartej na wiedzy (prowadzenie działalności gospodarczej poprzez redukcję kosztów dostępu do informacji i jej rozpowszechniania, prowadzenie handlu, aktywności na rynku kapitałowym, kontaktów z instytucjami życia publicznego itd.), oraz zarządzanie w skali makro (np. produkcją, handlem, dystrybucją, marketingiem) i mikro, jak również funkcjonowanie na rynku pracy. Te ogólnie podzielane założenia nie są jednak jednoznacznie potwierdzane przez analizy empiryczne, a nowo powstające poziomy wykluczenia cyfrowego determinują powstawanie gospodarki opartej na wiedzy.}, title={Dostęp do gospodarki opartej na wiedzy - nowe bariery i wykluczenia}, type={artykuł}, keywords={wiedza, wykluczenie, nowe media}, }