@misc{Gąsior_Aleksandra_Motywy_2010, author={Gąsior, Aleksandra}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 113, s. 231-243}, language={pol}, abstract={Motywy przeprowadzenia fuzji bądź przejęcia są tak różne jak różne są przedsiębiorstwa, które się ich podejmują. Proces fuzji i przejęcia nie należy do najłatwiejszych i nie za każdym razem kończy się sukcesem. Można być silnym przedsiębiorstwem o dobrej kondycji finansowej, ale nieprawidłowy dobór kontrahenta może doprowadzić do wyniszczenia kondycji finansowej przejmowanego i nie pomóc przejmującemu. Należy pamiętać, że fuzja bądź przejęcie powinna być dobrze zaplanowana, gdzie dba się o najdrobniejsze szczegóły i przestrzega rzetelności w przygotowywaniu oceny kontrahenta, są to rzeczy, bez których firmy nie powinny podejmować decyzji o realizacji M&A.}, title={Motywy fuzji i przejęć a konflikty wynikające z ich realizacji na przykładzie fuzji AOL z Time Warner}, type={artykuł}, keywords={fuzje, przejęcia, motywy, niepowodzenie, due diligence}, }