@misc{Witczak_Olgierd_Postawy_2010, author={Witczak, Olgierd}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 243-252}, language={pol}, abstract={Prowadzenie badań marketingowych jest jednym z istotnych elementów działania przedsiębiorstwa na rynku. Zakres badań powinien odzwierciedlać problemy decyzyjne przedsiębiorstwa. W styczniu 2009 r. Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach zrealizowała projekt badawczy pn.: "Wykorzystanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach województwa śląskiego". Głównym jego celem było poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, czy badania marketingowe są postrzegane przez menedżerów jako element podnoszenia skuteczności funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku.}, title={Postawy i opinie menedżerów śląskich przedsiębiorstw wobec użyteczności badań marketingowych}, type={artykuł}, keywords={badania marketingowe, użyteczność, ślaskie przedsiębiorstwa}, }