@misc{Olejnik_Iwona_Zastosowanie_2010, author={Olejnik, Iwona}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 234-242}, language={pol}, abstract={Artykuł prezentuje zasady stosowania jednej z metod jakościowych badań rynku FGI - w badaniach dzieci i młodzieży. Dzieci i młodzież stanowią jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku, wywierają istotny wpływ na decyzje zakupowe rodziców, posiadają własne pieniądze i wydatkują je według swoich preferencji. Zogniskowane wywiady grupowe jako metoda badań dzieci i młodzieży znajdują zastosowanie w przypadku badań dzieci co najmniej 9-, 10-letnich. jednakże FGI realizowane z młodymi ludźmi istot- nie różnią się od wywiadów z osobami dorosłymi. Zarówno przygotowanie, realizacja, jak i opracowanie wyników powinny przede wszystkim uwzględniać poziom rozwoju dziecka i poszanowanie jego praw.}, title={Zastosowanie zogniskowanych wywiadów grupowych w badaniach dzieci i młodzieży}, type={artykuł}, keywords={badania dzieci i młodzieży, wywiady grupowe}, }