@misc{Bilińska-Reformat_Katarzyna_Relacje_2010, author={Bilińska-Reformat, Katarzyna}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 198-207}, language={pol}, abstract={Celem niniejszego referatu było wykazanie, że przedsiębiorstwu branży FMCG działające w Polsce nawiązują relacje z innymi podmiotami rynkowymi. Na badanym rynku FMCG można wyróżnić trzy klasy podmiotów, z którymi tworzone są relacje. W referacie przedstawiono wyniki badań dotyczących relacji między przedsiębiorstwami FMCG a ich partnerami rynkowymi. W każdej z wyodrębnionych klas inaczej przedstawiają się czynniki warunkujące relacje (zaangażowanie przedsiębiorstwa FMCG, zaangażowanie podmiotu, z którym tworzona jest relacja, zaufanie i satysfakcja z relacji). Założono, że relacje, w jakie wchodzą przedsiębiorstwa rynku FMCG ze swoimi partnerami, determinowane są przez: ich zaangażowanie w tworzenie relacji, zaangażowanie podmiotów, z którymi tworzą relacje, zaufanie oraz satysfakcję z tych relacji.}, title={Relacje przedsiębiorstw działających na rynku FMCG z wybranymi podmiotami rynkowymi - wyniki badań}, type={artykuł}, keywords={relacje, zaufanie, satysfakcja, zaangażowanie, skupienia}, }