@misc{Rudawska_Edyta_Metodyka_2010, author={Rudawska, Edyta and Witek, Jolanta and Frąckiewicz, Ewa}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 170-176}, language={pol}, abstract={Władze lokalne muszą nauczyć się myślenia w kategoriach biznesowych planowania strategii inwestycyjnych, rozwijania produktów i zdobywania klientów. W tak konkurencyjnych warunkach efektywne działania samorządów terytorialnych wymagają stosowania zasad marketingu także w zakresie dbania o jakość świadczonych usług. Na ich kształt ma wpływ jakość zarówno techniczna, jak i funkcjonalna, uzależniona od stopnia satysfakcji klientów. W artykule zaprezentowano podejście metodyczne do badania satysfakcji klientów wewnętrznych i zewnętrznych, zastosowane w projekcie realizowanym na terenie woj. zachodniopomorskiego na temat wdrożeń usprawnień zarządczych w jednostkach samorządu terytorialnego.}, title={Metodyka pomiaru satysfakcji klienta w kontekście podnoszenia funkcjonalnej jakości usług na przykładzie jednostek samorządu terytorialnego}, type={artykuł}, keywords={badania marketingowe, satysfakcja klienta, samorząd terytorialny}, }