@misc{Kaniewska-Sęba_Aleksandra_Zastosowanie_2010, author={Kaniewska-Sęba, Aleksandra and Leszczyński, Grzegorz}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 96-105}, language={pol}, abstract={W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną marketerzy powinni zwracać szczególną uwagę na skuteczność i rentowność komunikacji marketingowej. Jedną z przyczyn małej aktywności przedsiębiorstw pod tym względem może być luka w wiedzy dotyczącej możliwości wykorzystania różnych metod badawczych do pomiaru efektów komunikacji marketingowej. W polskiej literaturze stosunkowo mało jest opracowań na temat prowadzenia i stosowania eksperymentów. W artykule zawarto analizę wybranych opracowań z "International Journal of Research in Marketing" oraz "Journal of Marketing Research" właśnie pod kątem wykorzystania badań eksperymentalnych do oceny efektów komunikacji marketingowej. Przeanalizowano zakres przedmiotowy i rodzaj wykorzystanych testów eksperymentalnych oraz możliwości i ograniczenia z nimi związane.}, title={Zastosowanie badań eksperymentalnych do oceny efektów komunikacji marketingowej (w świetle analizy zawartości publikowanych wyników badań)}, type={artykuł}, keywords={badania marketingowe, eksperyment, efekty komunikacji marketingowej}, }