@misc{Garczarczyk_Józef_Badania_2010, author={Garczarczyk, Józef and Mocek, Marek}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 11-25}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest ocena zmian, jakie w latach 1996-2009 nastąpiły w polskich przedsiębiorstwach w zakresie sposobu pozyskiwania oraz wykorzystania w procesie decyzyjnym informacji diagnostycznych i prognostycznych. Podstawą analiz i porównań były wyniki trzech badań przeprowadzonych przez Katedrę Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Uzyskane rezultaty - mimo 13-letnicgo okresu objętego analizą - nie potwierdziły oczekiwanych zmian zarówno w poglądach menedżerów co do potrzeby prowadzenia badań marketingowych oraz prognozowania zjawisk rynkowych, jak i sposobów wykorzystania posiadanych informacji w podejmowaniu decyzji dotyczących różnych aspektów działalności przedsiębiorstwa.}, title={Badania marketingowe i prognozowanie w zarządzaniu firmą - ekspansja czy regres?}, type={artykuł}, keywords={rozwój badań, świadomość menedżerów, zarządzanie firmą, wykorzystnie badań, procesy decyzyjne}, }