@misc{Zalewska_Magdalena_Interpretacja_2010, author={Zalewska, Magdalena}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128, s. 623-629}, language={pol}, abstract={W niniejszym artykule wskazano na obiektywne i subiektywne źródła kryzysu. Skupiono się na źródłach subiektywnych. Na przykładzie dwóch wybranych modeli komunikacyjnych - modelu trójkątnego i modelu agenda-setting - przedstawiono, w jaki sposób właśnie poprzez komunikację społeczną subiektywne źródła kryzysu wpływają na eskalację zagrożenia kryzysowego.}, title={Interpretacja zjawiska kryzysu w kontekście modelu komunikacji społecznej}, type={artykuł}, keywords={kryzys, komunikowanie się, model trójkątny T.M. Newcomba, model agenda-setting M. McCombsa i D. Showa}, }