@misc{Grzegorczyk_Wojciech_Dylematy_2010, author={Grzegorczyk, Wojciech}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 124, s. 50-66}, language={pol}, abstract={Autorzy podręczników marketingu bankowego w Polsce w zdecydowanej większości uznali, że założenia i treści marketingu dóbr konsumpcyjnych mogą być wykorzystywane w działaniach marketingowych przez banki i inne firmy z sektora finansowego. W praktyce okazało się jednak, że część metod badań marketingowych nie w pełni nadaje się do zastosowania przez banki. Ponadto niektóre działania marketingowe odnoszące się w szczególności do polityki cenowej i polityki produktu banków są odmienne od zalecanych i opisywanych w podręcznikach marketingu bankowego. W artykule omówione zostały i poddane krytyce wymienione problemy marketingu bankowego.}, title={Dylematy marketingu bankowego}, type={artykuł}, keywords={marketing bankowy, cykl życia produktu bankowego, kreowanie produktu bankowego}, }