@misc{Stefańśka_Magdalena_Społeczna_2011, author={Stefańśka, Magdalena}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156, s. 207-217}, language={pol}, abstract={Celem artykułu była ocena wizerunku przedsiębiorstw działających zgodnie z ideą CSR. Skoncentrowano się na identyfikacji ogólnego wizerunku tych podmiotów w oczach pracujących studentów. W wyniku przeprowadzonej analizy zidentyfikowano dwa segmenty: segment "sceptyków" oczekujący od przedsiębiorstw stosujących CSR uczciwości i segment "ostrożnych", dla których wyróżnikiem CSR jest zorientowanie na warunki pracy oraz w mniejszym stopniu na wyniki finansowe. Badania wykazały dość ostrożne podejście respondentów do idei CSR i przedsiębiorstw zaangażowanych w jej wdrażanie.}, title={Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) jako czynnik kształtujący wizerunek}, type={artykuł}, keywords={społeczna odpowiedzialność biznesu, wizerunek przedsiębiorstwa, segmentacja}, }