@misc{Wilewska_Monika_Percepcja_2011, author={Wilewska, Monika}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156, s. 192-206}, language={pol}, abstract={Atrakcyjność CSR we współczesnym świecie jest niewątpliwa, a korzyści z jej stosowania odczuwają biznes oraz społeczeństwo i środowisko naturalne. Beneficjentami są też przyszłe pokolenia. Dalszy rozwój idei społecznej odpowiedzialności uzależniony będzie jednak nie tylko od samego zaangażowania biznesu i aktywnego włączania się kolejnych przedsiębiorstw (inicjatorów), ale też od interesariuszy, którzy mają silny wpływ na przedsiębiorstwa, zatem rozumienie i postrzeganie przez nich CSR jest zasadnicze. Choć koncepcja CSR jest prosta i jasna w swoim przekazie, to percepcja jej nie jest jednoznaczna. Wątpliwości i kontrowersji doszukiwać się można zarówno w aspektach teoretycznych samej koncepcji, jak i w jej praktykowaniu. Świadomość tych kwestii może być pomocna dla prawidłowego kształtowania i rozwoju CSR oraz upowszechniania dobrych praktyk.}, title={Percepcja idei społecznej odpowiedzialności biznesu - źródła kontrowersji i dylematy związane z jej urzeczywistnieniem}, type={artykuł}, keywords={społeczna odpowiedzialność biznesu, interesariusze, dylematy CSR}, }