@misc{Jastrzębska_Ewa_CRS_2011, author={Jastrzębska, Ewa}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156, s. 105-116}, language={pol}, abstract={Przeciwnicy społecznej odpowiedzialności biznesu nie tylko nie dostrzegają, że to właśnie jej brak był powodem kryzysu, lecz, co więcej, uważają, że w okresie spowolnienia gospodarczego firmy całkowicie zrezygnują z wdrażania tej idei. W artykule została podjęta próba obalenia tego przekonania na gruncie teoretycznym oraz empirycznym (poprzez analizę i ocenę wyników kolejnych edycji rankingu odpowiedzialnych firm). Kryzys jest testem dla przedsiębiorstw z CSR: kładzie kres oderwanym od działalności firmy działaniom filantropijnym i sponsoringowym, a wzmacnia CSR wpisany w strategię i cele biznesowe. Dojrzały CSR może być skutecznym narzędziem budowania wartości firmy także w trudnych czasach, i co ważniejsze - może pomóc przetrwać okres kryzysu, przynosząc przedsiębiorstwu wymierne korzyści jako strategia win-win.}, title={CRS a kryzys}, type={artykuł}, keywords={kryzys, egzamin, CSR}, }