@misc{Kozakiewicz_Maciej_Wykorzystanie_2011, author={Kozakiewicz, Maciej and Kurzyk, Bartłomiej}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156, s. 24-31}, language={pol}, abstract={W artykule zaprezentowano wyniki trzech edycji "Indeksu BI-NGO" realizowanych w latach 2007. 2008 i 2009. Indeks BI-NGO jest to badanie zawartości stron WWW 500 największych przedsiębiorstw w Polsce (według rankingu "Rzeczpospolitej") pod kątem komunikowania działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością. Wartość indeksu pozostaje na podobnym poziomie we wszystkich trzech falach badania, oscylującym między 1368 a 1762 punktów, co stanów i 18-23% teoretycznej wartości maksymalnej indeksu.}, title={Wykorzystanie firmowych stron www w komunikowaniu społecznego zaangażowania firm (indeks BI-NGO 2007-2009)}, type={artykuł}, keywords={CSI, CCI, BI-NGO, strony WWW}, }