@misc{Szozda_Natalia_Zarządzanie_2022, author={Szozda, Natalia}, identifier={DOI: 10.15611/2022.995.5}, year={2022}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={s. 302}, description={Od 1 sierpnia 2023 r. publikacja dostępna na licencji Creative CommonsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0).}, language={pol}, abstract={[Monografia nie tylko prezentuje jedno z wielu podejść do zarządzania produktem w łańcuchu dostaw, eksponujące kluczowe aspekty związane z tą tematyką, ale także osadza ją w kontekście zmieniającego się otoczenia i warunków funkcjonowania łańcuchów dostaw, mianowicie transformacji cyfrowej oraz tworzenia więzi międzyorganizacyjnych w wymiarze strukturalnym i relacyjnym. W pracy omówiono między innymi następujące zagadnienia: produkt jako przedmiot przepływu w łańcuchu dostaw, indywidualizacja oferty produktowej łańcucha dostaw w obliczu wyzwań transformacji cyfrowej, uwarunkowania rozwoju koncepcji zarządzania produktem w dobie transformacji cyfrowej łańcucha dostaw, zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw z wykorzystaniem modeli referencyjnych ASCM, egzemplifikacja zarządzania produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej w wybranych sektorach, zarządzanie produktem mody w łańcuchu dostaw grupy Inditex, zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw – wyniki badań empirycznych, zarządzanie produktem w dobie transformacji cyfrowej łańcucha dostaw w świetle wyników badań własnych. Prezentowane w monografii studium przypadku oraz wyniki ilościowego badania empirycznego w triadach stanowią podstawę do przedstawienia rekomendacji oraz predykcji rozwoju dotyczących procesu zarządzania produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej. Książka jest kierowana do pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni wyższych, studentów, menedżerów produktów oraz zarządzających łańcuchami dostaw.] nota autra.}, title={Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej}, type={książka}, keywords={łańcuch dostaw, więzi międzyorganizacyjne, zarządzanie produktami, cykl życia produktu, transformacja cyfrowa}, }