@misc{Kowal_Witold_Zmienność_2011, author={Kowal, Witold}, year={2011}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 146-157}, language={pol}, abstract={Celem referatu jest przedstawienie wyników badania przedsiębiorstw, dotyczącego problematyki skuteczności w kontroli marketingowej. Wskazują one, że skuteczność strategiczna ma najważniejsze, a skuteczność operacyjna najmniej znaczące zadanie w kontroli marketingowej. Natomiast od strony informacyjnej najważniejszą rolę w kontroli skuteczności przypisuje się ocenie sprzedaży, udziału w rynku, satysfakcji i lojalności nabywców. Wyniki badania wskazują, że znaczenie celu i przedmiotu kontroli jest takie samo, nawet gdy jej funkcjonowanie zostało oceniane gorzej.}, title={Zmienność zadań i przedmiotu kontroli marketingowej w kontekście oceny jej funkcjonowania}, type={artykuł}, keywords={kontrola marketingowa, skuteczność operacyjna, skuteczność strategiczna}, }