@misc{Daszkiewicz_Magdalena_Planowanie_2011, author={Daszkiewicz, Magdalena}, year={2011}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 131-145}, language={pol}, abstract={Budowanie kampanii społecznych wymaga solidnego planowania, dającego szansę na dotarcie do docelowych odbiorców i wywołanie oczekiwanych zmian postaw i zachowań. Celem artykułu jest przedstawienie możliwości związanych z planowaniem kampanii społecznych. Zostały w nim omówione propozycje procedur wykorzystywanych w procesie budowania kampanii społecznej z uwzględnieniem złożoności decyzji podejmowanych na poszczególnych jego etapach.}, title={Planowanie kampanii społecznych}, type={artykuł}, keywords={kampania społeczna, program społeczny, marketing społeczny, planowanie kampanii społecznej}, }