@misc{Krzepicka_Alicja_Wykorzystanie_2011, author={Krzepicka, Alicja}, year={2011}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 84-91}, language={pol}, abstract={Dynamika zmian zachodzących na współczesnym rynku wymusza na przedsiębiorstwach budowanie relacji na płaszczyźnie firma-klient. Najistotniejszym zatem obszarem działań rynkowych wielu przedsiębiorstw staje się kształtowanie trwałej więzi z klientami. Podstawą takich działań jest dokładne rozpoznanie przez firmę swoich klientów, a w szczególności zrozumienie ich zmieniających się oczekiwań, postaw i zachowań. Wymierną korzyścią płynącą z dbałości o trwałość relacji z klientami jest niewątpliwie dla większości przedsiębiorstw wzrost zysków. W artykule przedstawiono znaczenie dostarczania klientowi wartości jako podstawy budowania z nim relacji oraz wskazano na rolę badań marketingowych i ich wykorzystanie jako istotnego źródła pozyskiwania informacji.}, title={Wykorzystanie badań marketingowych w kształtowaniu relacji z klientami}, type={artykuł}, keywords={wartość dla klienta, relacje z klientami, badania marketingowe}, }