@misc{Mazurek-Łopacińska_Krystyna_Koncepcja_2011, author={Mazurek-Łopacińska, Krystyna and Sobocińska, Magdalena}, year={2011}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 9-18}, language={pol}, abstract={Profesjonalizacja działań z zakresu zarządzania wizerunkiem szkoły wyższej sprawia, że istnieje potrzeba wypracowywania rozwiniętych metod pomiaru działań marketingowych prowadzonych przez szkoły wyższe i osiąganych efektów. Wyniki badań marketingowych z jednej strony ułatwiają kreowanie wizerunku, a z drugiej umożliwiają dokonanie kontroli i oceny skuteczności oraz efektywności prowadzonych działań wizerunkowych. W artykule przedstawiono przesłanki wzrostu znaczenia badań prowadzonych na potrzeby zarządzania procesem kształtowania wizerunku szkoły wyższej oraz cele i zasady pomiaru, a także kryteria oceny uczelni jako podmiotu rynku. Wskazano również na potrzebę integracji badań wizerunku oraz tożsamości szkoły wyższej.}, title={Koncepcja pomiaru wizerunku szkoły wyższej}, type={artykuł}, keywords={pomiar wizerunku, szkoły wyższe, przesłanki wzrostu znaczenia badań wizerunkowych, cele i zasady pomiaru wizerunku uczelni, integracja badań wizerunku oraz tożsamości}, }