@misc{Puda_Karolina_Trudności_2022, author={Puda, Karolina}, contributor={Bernatek-Zaguła, Izabela. Redakcja}, identifier={DOI: 10.5604/01.3001.0015.9794}, year={2022}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Collegium Witelona Uczelnia Państwowa}, description={Zeszyty Naukowe Collegium Witelona, nr 43(2)/2022, s. 57-71}, language={pol}, abstract={Autorka przedstawia sukcesy i porażki pracy nauczycielki współorganizującej kształcenie dla ucznia z orzeczeniem autyzmu i zespołu Aspergera z zastosowaniem narracji autoetnograficznej. Na podstawie badań z uczniem Szkoły Podstawowej nr 5 przedstawi zalecenia do dalszej pracy po zmianach, jakie zostały wprowadzone w pracy, oraz jak została przeorganizowana praca w szkole. W artykule zostały omówione metodologiczne aspekty prowadzenia badań i opisu autoetnograficznego. Została także przedstawiona perspektywa konieczna do odwołania się do uczuć uczestnika badań. Zastosowanie tego rodzaju badań w pracy nauczyciela spowoduje szersze spojrzenie na problemy wynikające z organizacji pracy w szkole z uczniami z orzeczeniem.}, title={Trudności i sukcesy nauczycielki wspomagającej ucznia z orzeczeniem autyzmu w narracji autoetnograficznej}, type={artykuł}, keywords={autoetnografia, orzeczenie autyzmu, zespół Aspergera, nauczyciel współorganizujący kształcenie, edukacja wczesnoszkolna}, }