@misc{Ziemba_Ewa_Prolegomena_2011, author={Ziemba, Ewa}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 212, s. 368-378}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji prosumpcji oraz wstępnych założeń dotyczących zastosowania technologii informatycznych na potrzeby jej wdrożenia w przedsiębiorstwie. W części poznawczej artykułu opisano istotę i rozwój prosumpcji oraz zaprezentowano różne przykłady jej wykorzystania w praktyce. W części metodologicznej przedstawiono model konceptualny technologii informatycznych wspomagających zastosowanie prosumpcji w przedsiębiorstwach. Uzyskane wyniki badań mogą być pomocne w podejmowaniu działań mających na celu wykorzystanie koncepcji prosumpcji w przedsiębiorstwach.}, title={Prolegomena do zastosowania technologii i systemów informatycznych na potrzeby prosumpcji}, type={artykuł}, keywords={prosumpcja, wiedza klienta, zarządzanie wiedzą klienta, technologie informatyczne, wiedza "od klienta", prosumption, customer knowledge, customer knowledge management, IT, knowledge from customer}, }