@misc{Basińska_Beata_Percepcja_2011, author={Basińska, Beata and Garnik, Igor and Sikorski, Marcin}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 212, s. 11-19}, language={pol}, abstract={Celem pracy było sprawdzenie, w jaki sposób zachowania konsumenckie determinowane czynnikami społecznymi różnicują percepcję atrybutów kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych. Doświadczenie w transakcjach on-line oraz poczucie własnej skuteczności konsumentów nie przyczyniały się do powstawania różnic. Kobiety, inaczej niż mężczyźni, potrzebowały więcej rekomendacji i były bardziej wyczulone na nieprofesjonalizm w sieci. Jednak może to być warunkowane odmiennością rodzajów kupowanych produktów.}, title={Percepcja wiarygodności internetowych serwisów handlowych w kontekście zachowań konsumenckich}, type={artykuł}, keywords={e-commerce, użyteczność, własna skuteczność, wiarygodność, zarządzanie, usability, self-efficacy, credibility, management}, }