@misc{Haberla_Marcin_Marketing_2021, author={Haberla, Marcin}, identifier={DOI: 10.15611/e21.2021.09}, year={2021}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2021, Nr 24, s. 141-151}, language={pol}, language={eng}, abstract={Parki technologiczne na stałe wpisały się w krajobraz polskiej gospodarki. Zapewniają one wsparcie nowym/małym przedsiębiorstwom, pomagają w rozwoju i dostępie do nowoczesnych technologii, wyposażając i udostępniając swoje laboratoria, przyczyniają się do zwiększenia zatrudnienia, wpływają na wzrost konkurencyjności firm na rynku oraz stwarzają szanse internacjonalizacji podmiotom znajdującym się w parku. W literaturze szeroko omawiany jest ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność regionów i krajów. Dlatego też ważnym, a czasami pomijanym, elementem funkcjonowania parku technologicznego jest jego rozpoznawalność na rynku. Celem artykułu jest zaprezentowanie wybranych narzędzi marketingowych wykorzystanych przez Wrocławski Park Technologiczny SA oraz wskazanie kierunków rozwoju tego podmiotu w obszarze marketingu i budowy jego marki.}, title={Marketing i budowanie marki parku technologicznego na przykładzie Wrocławskiego Parku Technologicznego SA}, type={artykuł}, keywords={marketing, marka, park technologiczny, brand, technological park}, }