@misc{Pukas_Anetta_Marketingowe_2000, author={Pukas, Anetta}, contributor={Styś, Aniela. Promotor and Daszkowska, Marianna Elżbieta. Recenzent and Drewiński, Marek. Recenzent}, identifier={Sygnatura: DR 906}, year={2000}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu}, description={Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 2000, s.}, description={Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.}, language={pol}, abstract={Rozprawa dotyczy znaczącego elementu działań marketingowych przedsiębiorstw usługowych, jakim jest kształtowanie oferty rynkowej. Przedmiotem pracy było rozpoznanie stanu jakościowej poprawności w zakresie kształtowania ofert usługowych. Penetracja tematyki odbywała się przez pryzmat zadań marketingowych, a więc uzyskania pełnej zgodności z potrzebami i oczekiwaniami klientów. Celem poznawczym pracy była identyfikacja podstawowych dla usługobiorcy elementów składających się na ofertę usługową oraz ocena ich poziomu jakościowego stanowiącego źródło satysfakcji bądź rozczarowania dla klienta. Intencje aplikacyjno-praktyczne wyrażają się w stworzeniu swego rodzaju profilu polskiego usługobiorcy, co w konsekwencji może wskazać kierunek przyszłych działań marketingowych przedsiębiorstw usługowych, a także określić możliwości praktycznego zastosowania metodologii badawczej.}, title={Marketingowe aspekty kształtowania jakości oferty w przedsiębiorstwach usługowych}, type={rozprawa doktorska}, keywords={jakość usług, marketing, przedsiębiorstwo usługowe}, }