@misc{Szymanek_Zbigniew_Rola_1998, author={Szymanek, Zbigniew}, contributor={Mazurek-Łopacińska, Krystyna. Promotor}, identifier={Sygnatura: DR 860}, year={1998}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu}, description={Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1998, s.}, language={pol}, abstract={Przedmiotem pracy jest rola badań marketingowych traktowana jako jedna z podstaw formułowania i realizowania strategii przedsiębiorstw na rynku usług telekomunikacyjnych. Celem pracy jest przedstawienie kierunków wykorzystania metod badań marketingowych w procesie formułowania strategii podmiotów na rynku usług telekomunikacyjnych. Podstawą realizacji celu pracy jest analiza funkcjonowania podmiotów rynku usług telekomunikacyjnych.}, title={Rola badań marketingowych w strategii przedsiębiorstw na rynku usług telekomunikacyjnych}, type={rozprawa doktorska}, keywords={badanie marketingowe, marketing, rynek usług, strategia przedsiębiorstwa, usługi telekomunikacyjne}, }