@misc{Zaher_Abdul_Nasser_Marketing_1989, author={Zaher, Abdul Nasser}, contributor={Jankowski, Tadeusz. Promotor}, identifier={Sygnatura: DR 715}, year={1989}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu}, description={Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1989, s.}, description={Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.}, language={pol}, title={Marketing w spółdzielczości rolniczej Syrii jako czynnik stymulujący wzrost produkcji rolnej}, type={rozprawa doktorska}, keywords={produkcja rolna, spółdzielczość, rolnictwo, marketing rolniczy, Syria}, }