@misc{Szymańska_Kamila_Determinanty_2017, author={Szymańska, Kamila}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.489.36}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 489, s. 416-426}, abstract={Celem opracowania jest prezentacja pozamarketingowch i marketingowych determinant zachowań współczesnych nabywców, w tym zachowań w miejscu sprzedaży. Zrozumienie znaczenia tych czynników zależnych lub niezależnych od konsumenta może przyczynić się do doskonalenia kompozycji instrumentów marketingu-mix oferowanych homogenicznym grupom klientów oraz planowania powierzchni sklepowej. Ponadto celem badawczym jest ukazanie wybranych aspektów zachowań nabywców w miejscu sprzedaży. Podstawę empiryczną opracowania stanowią badania prowadzone w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego od 2016 r. Badania są realizowane wśród klientów sklepów wielkopowierzchniowych działających na terenie Łodzi z wykorzystaniem metody obserwacji. Ze względu na liczebność próby i realizowanie badań jakościowych, wszystkie zaprezentowane wyniki odnoszą się wyłącznie do badanych klientów}, type={artykuł}, title={Determinanty zachowań klientów w miejscu sprzedaży – wstępne wyniki badań}, keywords={zachowania nabywców, determinanty zachowań, customers’ behaviour, determinants of behaviour}, }