@misc{Woźniczka_Jarosław_Czas_2014, author={Woźniczka, Jarosław}, identifier={DOI: 10.15611/noz.2013.4.15}, year={2014}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 4 (17), s. 198-218}, language={pol}, abstract={Artykuł jest poświęcony przedstawieniu wybranych problemów decyzyjnych dotyczących rozkładu reklamy i promocji sprzedaży w czasie oraz problematyki efektów tego typu działań z punktu widzenia czasu ich powstawania i pomiaru. Omówiono w nim praktyczne strategie czasowego rozkładu działań reklamowych i promocyjnych przedsiębiorstw, ich uwarunkowania i zastosowania, wybrane aspekty opracowania harmonogramu komunikacji marketingowej oraz dyskusję nad powstawaniem i pomiarem efektów działań komunikacyjnych w czasie. Implikacje praktyczne opracowania polegają na przedstawieniu profesjonalnych rozwiązań w zakresie planowania i pomiaru reklamy i promocji sprzedaży w czasie oraz wskazaniu zmiennych mających wpływ na skuteczność tych rozwiązań, których analiza powinna stanowić podstawę podejmowania decyzji w ich zakresie}, type={artykuł}, title={Czas jako zmienna w procesach planowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej}, keywords={reklama, promocja sprzedaży, cykl reklamowy, planowanie mediów, tracking efektów, advertising, sales promotions, advertising cycle, media planning, campaign tracking}, }