@misc{Antczak_Zbigniew_Recenzja_2008, author={Antczak, Zbigniew}, year={2008}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 26, s. 261-263}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Pojęcie zaufania w swoim otoczeniu ma wiele bardzo obszernych i złożonych terminów (wywodzących się z szeregu nauk społecznych czy też mających już naturę/przydomek interdyscyplinarności), jak np.: kapitał społeczny, życzliwość, uczciwość, kompetencje, ryzyko/gra, przechodniość zaufania, kultura zaufania, percepcja zaufania, stopniowalność zaufania (ogólne, szczegółowe, słabe, przeciętne, silne), wiedza, identyfikacja, dobra wola, wiara, wiarygodność, redukcja niepewności, zadowolenie, cynizm, różnorodność kulturowa, renoma, zachowanie, zdolności, możliwości, przewidywalność, więzi relacyjne, odpowiedzialność, nieszkodliwość, skuteczność, sprawność, solidność itd. Wskazać należy na istnienie istotnego problemu natury metodologicznej z uporządkowaniem złożonych relacji między pojęciami, które funkcjonują niejako wokół zaufania, a samym terminem zaufania. W każdym razie nie uczynili tego autorzy publikacji. (fragment tekstu)}, type={artykuł}, title={Recenzja publikacji: W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz, Zarządzanie zaufaniem w organizacjach Wirtualnych}, }