@misc{Gagacka_Maria_Społeczna_2008, author={Gagacka, Maria}, year={2008}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5, s. 327-342}, language={pol}, abstract={Celem referatu było pokazanie idei społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility CSR) oraz analiza wdrożenia wybranych jej aspektów w małych przedsiębiorstwach. Autorka przeprowadziła badania w 412 firmach południowego Mazowsza. Główny nacisk położyła na system podziału wartości, sponsoring oraz działalność charytatywną i etyczne postawy wobec personelu. Zdaniem autorki, praktyki CSR nie są jeszcze spopularyzowane na większą skalę, można jednak zauważyć pewne aspekty społecznej odpowiedzialności wśród drobnej przedsiębiorczości.}, type={artykuł}, title={Społeczna odpowiedzialność małych firm w świetle badań empirycznych}, }