@misc{Mazurek-Łopacińska_Krystyna_Ekologiczna_2009, author={Mazurek-Łopacińska, Krystyna and Sobocińska, Magdalena}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 79, s. 95-110}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Zrównoważony rozwój jest kategorią, którą należy rozpatrywać w kontekście uwarunkowań zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa i budowania przez nic trwałej przewagi konkurencyjnej. W artykule skoncentrowano się na przedstawieniu:zrównoważonego rozwoju jako czynnika zwiększającego konkurencyjność przedsiębiorstwa,korzyści dla przedsiębiorstw wynikających z realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu,wpływu koncepcji ekologicznej odpowiedzialności przedsiębiorstw na etapy procesu kreacji wartości,uwarunkowań rozwoju ekologicznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Ekologizacja zarządzania przedsiębiorstwem powinna być rozpatrywana w kontekście ekologizacji konsumpcji, gdyż zachowania konsumentów stanowią podstawę strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.}, title={Ekologiczna płaszczyzna społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw}, type={artykuł}, keywords={społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, zrównoważony rozwój, proces kreacji wartości, ekologizacja konsumpcji}, }